2016. március 30., szerda

Rakott hal pesztóval és paradicsommal


Ezt a receptet pár napja találtam ki. Valami egyszerűt és gyorsat akartam – mint általában … Adott volt a hal, a medvehagymapesztó is és pár szem paradicsom. Úgy döntöttem, hogy sorba állítom a hal és a paradicsomszeleteket, ami jó döntés volt, mert a hal húsa finom szaftos maradt, és a pesztó meg csodás ízt adott neki. Érdemes kipróbálni! Gyenge 30 perc alatt elkészül.
HOZZÁVALÓK:
·         8 szelet hal (jó minőségű tőkehalat használtam)
·         1-2 EK medvehagymapesztó (vagy más pesztó is megteszi…)
·         2-4 szem paradicsom (tudom, még nincs szezonja, de én a napsütötte konyhaablakban érlelem őket finom piros-édesre)


ELKÉSZÍTÉSE:
1.       Enyhén besózzuk a halszeleteket és pesztóval alaposan bekenegetjük.
2.       Felszeleteljük a paradicsomot.
3.       Egy hosszúkás vagy ovális sütőtálba, esetleg egy szögletes őzgerincsütőbe sorakoztatjuk felváltva a hal- és a paradicsomszeleteket.
4.       160 fokosra előmelegített sütőben kb. 20 percig sütjük.
5.       Tetszés szerinti körettel kínálhatjuk.

Gyors és ízes vacsora válhat belőle. Még egy pohár könnyű fehérbort is elkortyolgathatunk hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése