2014. május 19., hétfő

Körtés gorgonzolás saláta grillezett csirkehússal és kesuval


Eperszezon ide vagy oda, én ma más gyümölcsre vágytam. Mást is vettem - körtét, és úgy gondoltam, hogy egy darabka karakteres sajt, na meg pár szem kesudió társaságában biztos jól érezné magát… Ahogy toltam a bevásárlókocsit kifele a nagy boltból, frissen grillezett csirke illatára lettem figyelmes…és nem tudtam ellenállni a csalogató látványuknak. Vettem hát gyorsan egyet. Őt is bevettem a díszes társaságba. És igen, így alakult hát, hogy ők lettek a főszereplői a mai tartalmas,ám expressz gyorsasággal elkészíthető salátavacsoránknak:

 Körtés gorgonzolás saláta grillezett csirkehússal és kesuval


HOZZÁVALÓK:

2 személyre

·         egy  nagyobb maréknyi rukkola vagy galambbegy saláta

·         1 körte

·         100 g gorgonzola

·         pár szem kesudió

·          2 grillezett csirkemell

·         pici  krémes balzsamecet

Egy tányérra a levelekből csinos kis fészket készítünk. Beleültetjük a vékony szeletekre vágott körtét, rámorzsoljuk a gorgonzolát, lazán rápakoljuk a tetszés szerinti nagyságú csirkehúsfalatokat. Mehet rá a kesupajtás és a végén dedikálhatjuk a művünket a krémes balzsamecettel.  
Mi azért szeretjük ezt a salit, mert a salátalevélkéktől könnyed. Az étket megembereli a gorgonzola karaktere, amely kitűnően illik a körte édeskés ízéhez. A kesu a ropogós elem,  s a csirkehús pedig teljessé teszi, laktat.  Jó étvágyat!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése