2015. december 9., szerda

Karácsonyi menüsorom egy női magazinban

Így bő két héttel karácsony előtt már ideje eljátszani az ünnepi menü gondolatával…Nekem van pár ötletem, melyet szívesen megosztanék veletek.
Előtte még hadd súgjam meg, hogy  milyen kellemes felkérésnek tehettem eleget. Néhány hete boldog volt a pillanat, amikor az Új Nő kedves szerkesztője, Krisztina megkért, hogy ajánljak egy menüsort a lap karácsonyi számába! Hű!!! Ez bizony nagy megtiszteltetés!!!


 És mekkora inspiráció!!!
 Rögtön beindult a fantáziám, és a hagyományos karácsonyi fogásokat kicsit újragondolva jópár ötletem támadt. 
A kipróbált receptjeimet átküldtem a várkonyi Amdé Chateu séfjének, Czucz Péternek, aki elkészítette az ételeimet, melyeket egy profi fotós, Dömötör Ede örökített meg, és mindezt én is figyelemmel kísérhettem - egy élmény volt!!! 
Egy nagyon kellemes délutánt tölthettem egy csodás környezetben, beleshettem a kastély konyhájába, és megtanultam néhány fortélyt a séftől, melyeket majd megosztok veletek is. 


És íme a karácsonyi menüsor: 

·         Lencsekrémleves tejszínnel és aszalt szilvával

·         Pácolt tengeri csuka ropogós, mandulás-diós bundában


·         Christmas Cheesecake – Karácsonyi sajttorta –Winter edition



A receptek hamarosan, szépen sorjában  jönnek majd! 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése